Informatyka - Wprowadzenie - Pivot Animator

pivot logo 75percetnt

 

 I. Wprowadzenie

 

 

Pivot Animator to przyjazny dla użytkownika program do tworzenia dwuwymiarowych animacji stickmanów (patyczaków).

Głównym założeniem jest możliwość intuicyjnego poruszania i przesuwania figur poprzez przeciąganie uchwytów. Animacje tworzy się z klatek dodawanych do osi czasu, która znajduje się u góry ekranu. Wykonanie płynnej animacji zajmuje więcej czasu, niż na przykład we Flashu, ponieważ Pivot nie posiada funkcji generowania klatek pośrednich. Z drugiej strony czyni to Pivota programem niezwykle łatwym w obsłudze i daje animatorowi pełną kontrolę nad ruchami figur. Nowe figury tworzy się w edytorze figur, zatem do animacji można wprowadzić praktycznie każdy obiekt. Animacja może zostać wyeksportowana do wielu formatów, które są akceptowane m.in. na YouTube i innych stronach internetowych. Mimo swojej prostoty, przy odrobinie czasu i wysiłku Pivot pozwala stworzyć naprawdę zaawansowane animacje.

 

II. Wygląd okna programu

 

pivot1

 

pivot2

 

Program można pobrać z: http://pivotanimator.net

 

Film instruktażowy instalacji programu

 

---------------------------------

03_msi_aegis_ti_stacjonarny_komputer_dla_wymagajacych_1.png