Projektowanie aplikacji mobilnych
|
268 |
GIMP - kolaż wersja łatwiejsza
|
456 |
Pojęcie sieci komputerowej
|
418 |
Gimp - ćwiczenia
|
1010 |
Gimp - fotomontaż klasa VII
|
766 |
DEV C++
|
1191 |
Informatyka - Animacje od kuchni
|
716 |
Informatyka - Writer - Plan lekcji.
|
534 |
Zajęcia komputerowe - Chmura cyfrowa
|
498 |
Informatyka - Tworzenie dokumentu tekstowego
|
587 |
Informatyka - Patyczaki w ruchu – ćwiczenia
|
804 |
Informatyka - Prezentacja w 10 krokach
|
720 |
Informatyka - GIMP - Retusz twarzy
|
607 |
Zajęcia komputerowe - Savoir vivre w Internecie
|
559 |
Informatyka - Pivot Animator - Tworzenie animacji
|
710 |
Informatyka - GIMP - fotomontaż
|
791 |
Informatyka - Wstawianie tabeli do tekstu i jej formatowanie
|
806 |
Zajęcia komputerowe - Sieć internetowa
|
586 |
Informatyka - Wprowadzenie - Pivot Animator
|
712 |
Informatyka - System zarządzania treścią CMS
|
604 |
Informatyka - Logomocja – Edytor postaci – animacje
|
597 |
Informatyka - Punktowanie i numerowanie
|
554 |
Informatyka - Obróbka cyfrowa zdjęć w warstwach
|
569 |
Zajęcia komputerowe - grafika II
|
540 |
Impress - Tworzenie prezentacji część II
|
643 |
Informatyka - LOGO IMAGINE
|
575 |
Strony www - Tworzenie własnej witryny
|
1157 |
Informatyka - Gimp - praca w warstwach
|
772 |
Informatyka - Pisanie i formatowanie tekstu
|
648 |
Zajęcia komputerowe - grafika
|
689 |
Strony www - Baner internetowy
|
702 |
Programowanie w języku LOGO
|
609 |
Impress - Tworzenie prezentacji część I
|
685 |
Platforma - instrukcja
|
794 |
Informatyka - Poznajemy program Gimp
|
713 |
Informatyka - Zasady poprawnego wpisywania tekstu.
|
588 |
Prezentacje - przygotowanie materiałów
|
649 |
Strony www - ozdobny napis
|
691 |
Scratch - wykorzystanie zmiennych do tworzenia gry.
|
899 |
Wprowadzenie do edytora tekstowego LibreOffice Writer.
|
569 |
Zajęcia komputerowe
|
534 |
Tworzymy strony internetowe
|
658 |
Scratch - piramida
|
614 |
Prezentacje
|
639 |
Scratch - wprowadzenie
|
626 |
Scratch - gra piłka
|
1091 |
Arkusz - faktura VAT
|
616 |
Scratch - obliczanie obwodu
|
751 |
Scratch - rysowanie trójkąta i dziewięciokąta
|
876 |
Scratch - rysowanie wielokątów
|
1318 |
Rysowanie w Scratchu
|
960 |
Arkusz - obliczanie średniej
|
915 |
Programowanie - Python
|
1188 |
Gimp - zadanie II
|
658 |
Paint - "Okręty"
|
536 |
Scratch - gra labirynt
|
1099 |
C++
|
2185 |
Zmienne w Scratchu
|
707 |
Tworzenie stron internetowych w HTML-u
|
959 |
Grafika wektorowa
|
1354 |
Zasady tworzenia prezentacji
|
809 |
Budowa zestawu komputerowego
|
602 |
Budowa komputera - jednostka centralna
|
601 |
Scratch - klasa V
|
683 |
Scratch - klasa IV
|
729 |
Wykorzystanie aplikacji biurowych
|
1076 |
GIMP - Grafika rastrowa
|
876 |