Tytuł Odsłony
Projektowanie aplikacji mobilnych 268
GIMP - kolaż wersja łatwiejsza 456
Pojęcie sieci komputerowej 418
Gimp - ćwiczenia 1010
Gimp - fotomontaż klasa VII 766
DEV C++ 1191
Informatyka - Animacje od kuchni 716
Informatyka - Writer - Plan lekcji. 534
Zajęcia komputerowe - Chmura cyfrowa 498
Informatyka - Tworzenie dokumentu tekstowego 587
Informatyka - Patyczaki w ruchu – ćwiczenia 804
Informatyka - Prezentacja w 10 krokach 720
Informatyka - GIMP - Retusz twarzy 607
Zajęcia komputerowe - Savoir vivre w Internecie 559
Informatyka - Pivot Animator - Tworzenie animacji 710
Informatyka - GIMP - fotomontaż 791
Informatyka - Wstawianie tabeli do tekstu i jej formatowanie 806
Zajęcia komputerowe - Sieć internetowa 586
Informatyka - Wprowadzenie - Pivot Animator 712
Informatyka - System zarządzania treścią CMS 604
Informatyka - Logomocja – Edytor postaci – animacje 597
Informatyka - Punktowanie i numerowanie 554
Informatyka - Obróbka cyfrowa zdjęć w warstwach 569
Zajęcia komputerowe - grafika II 540
Impress - Tworzenie prezentacji część II 643
Informatyka - LOGO IMAGINE 575
Strony www - Tworzenie własnej witryny 1157
Informatyka - Gimp - praca w warstwach 772
Informatyka - Pisanie i formatowanie tekstu 648
Zajęcia komputerowe - grafika 689
Strony www - Baner internetowy 702
Programowanie w języku LOGO 609
Impress - Tworzenie prezentacji część I 685
Platforma - instrukcja 794
Informatyka - Poznajemy program Gimp 713
Informatyka - Zasady poprawnego wpisywania tekstu. 588
Prezentacje - przygotowanie materiałów 649
Strony www - ozdobny napis 691
Scratch - wykorzystanie zmiennych do tworzenia gry. 899
Wprowadzenie do edytora tekstowego LibreOffice Writer. 569
Zajęcia komputerowe 534
Tworzymy strony internetowe 658
Scratch - piramida 614
Prezentacje 639
Scratch - wprowadzenie 626
Scratch - gra piłka 1091
Arkusz - faktura VAT 616
Scratch - obliczanie obwodu 751
Scratch - rysowanie trójkąta i dziewięciokąta 876
Scratch - rysowanie wielokątów 1318
Rysowanie w Scratchu 960
Arkusz - obliczanie średniej 915
Programowanie - Python 1188
Gimp - zadanie II 658
Paint - "Okręty" 536
Scratch - gra labirynt 1099
C++ 2185
Zmienne w Scratchu 707
Tworzenie stron internetowych w HTML-u 959
Grafika wektorowa 1354
Zasady tworzenia prezentacji 809
Budowa zestawu komputerowego 602
Budowa komputera - jednostka centralna 601
Scratch - klasa V 683
Scratch - klasa IV 729
Wykorzystanie aplikacji biurowych 1076
GIMP - Grafika rastrowa 876

---------------------------------

acer.png